З 3-го квітня 2017 року ДСА України запроваджує дослідну експлуатацію підсистеми "Електронний суд" у наступних пілотних судах:
1) Апеляційний суд Одеської області;
2) Київський районний суд міста Одеси;
3) Одеський апеляційний господарський суд;
4) Господарський суд Одеської області;
5) Київський апеляційний адміністративний суд;
6) Вінницький апеляційний адміністративний суд;
7) Вінницький окружний адміністративний суд.
Обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу буде забезпечуватися засобами підсистеми "Електронний суд" та здійснюватиметься у справах цивільного, адміністративного, господарського процесу та справах про адміністративні правопорушення.
Електронні документи можуть бути подані юридичною особою, представником юридичної особи, фізичною особою та фізичною особою-підприємцем до суду лише після реєстрації в підсистемі "Електронний суд" розміщеній на веб-порталі "Судова влада України" за адресою: e.court.gov.ua.
Реєстрація в підсистемі "Електронний суд" передбачає:
- створення облікового запису у поштовій системі "mail.gov.ua";
- реєстрацію персонального електронного кабінету Користувача з прив’язаним до нього електронним цифровим підписом.
Увага!
Учасники судового процесу після реєстрації в електронному кабінеті підсистеми "Електронний суд" можуть подавати до суду в електронній формі всі процесуальні документи, передбачені чинним процесуальним законодавством України, лише при поданні до суду на найближчому судовому засіданні відповідних процесуальних документів у письмовій формі.
Порядок обміну електронними документами між судами та учасниками судового процесу затверджено наказами Державної судової адміністрації України від 23 березня 2017 року № 367 та від 31 березня 2017 року № 444.
Джерело: Судова влада