На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 05 лютого 2015 року в Каховському міськрайонному суді Херсонської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.
В опитуванні, в середньому, взяли участь 21 респондент.
Середня оцінка роботи суду – 4,0
За результатами анкетування
«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»
В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали про підвищення рівню строків судового розгляду.
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більша кількість респондентів зазначала побажання покращання зручності та комфортності перебування в суді.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
21 |
1 |
1 |
1 |
10 |
6 |
2 |
4,0 |
Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,5 |
2 |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,4 |
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,0 |
4 |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
Так – 20% Ні – 80% |
5 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,4 |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,4 |
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста- консультанта) у разі необхідності?2 |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
2,5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
Чи характерно для приміщень суду:
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування оформлення документів, підготовки до с/з зазасідання? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
2,9 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,5 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,7 |
Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об'яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,0 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,0 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,5 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,7 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет ? |
відсоток |
71,4 |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,2 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,7 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,8 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,0 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
3,9 |
Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,3 |
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,8 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,4 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
3,7 |
Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,1 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
4 |
Надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,1 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,9 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
3,9 |
Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
13 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так» / «Ні» |
77/23 |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так» / «Ні» |
22/78 |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
90/10 |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
60/40 |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,7 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,6 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
3,6 |
9 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
1 |
10 |
Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями |
Число |
1,2 |
Порівняння інтегральних показників карток громадянського звітування в часі.
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду |
4,1 |
3,9 |
0,2 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
4,4 |
3,7 |
0,7 |
Повнота та ясність інформації |
4,4 |
4,2 |
0,2 |
Дотримання термінів судового розгляду |
3,6 |
3,7 |
0,1 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4,1 |
3,9 |
0,2 |
Якість роботи судді |
4,2 |
3,9 |
0,3 |
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
4,1 |
3,9 |
0,2 |
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
|
|
|
Рекомендації учасників судових проваджень та зміни за останній час
1) Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу.
Вимір якості |
Ранг |
Доступність суду |
3 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
2 |
Повнота та ясність інформації |
6 |
Дотримання термінів судового розгляду |
1 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4 |
Якість роботи судді |
5 |
2) На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
Так |
Відсоток |
52,3 |
Ні |
Відсоток |
28,6 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
19,1 |
3) Враження респондентів від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями
Кращі, ніж очікував |
Відсоток |
28,6 |
Гірші, ніж очікував |
Відсоток |
4,7 |
Відповідають очікуванням |
Відсоток |
52,4 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
14,3 |
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше (минулого року, або ще раніше), чи змінилася, на їх погляд якість роботи суду загалом?
Покращилась значно |
Відсоток |
4,7 |
Покращилась несуттєво |
Відсоток |
- |
Залишилась без змін |
Відсоток |
28,6 |
Дещо погіршилася |
Відсоток |
19,1 |
Значно погіршилася |
Відсоток |
9,5 |
Важко сказати |
Відсоток |
23,8 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
14,3 |
За результатами анкетування «Анкета внутрішнього опитування працівника апарату суду»
(Додаток 3 Рішення РСУ №5)
Опитування проводилось у період з 12 по 15 вересня 2016 року
Фактична кількість працюючих працівників апарату суду становить 32, в опитуванні взяли участь 30 респондентів.
За результатами анкетування «Анкета внутрішнього опитування судді»
(Додаток 2 Рішення РСУ №5)
Опитування проводилось у період з 12 по 15 вересня 2016 року
Фактична кількість працюючих суддів – 4, в опитуванні взяли участь 4 суддів.
Таблиця 1.1. Задоволеність умовами праці працівників апарату суду за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місце ( наявність автономного робочого місця, стан меблів, якість опалення, освітлення, тощо) |
-
|
1 |
5 |
14 |
10 |
- |
4,1 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
- |
- |
2 |
16 |
10 |
- |
4,3 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
- |
2 |
9 |
9 |
9 |
- |
3,7 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
- |
1 |
4 |
9 |
12 |
4 |
4,2 |
5 |
Телефонний зв’язок |
2 |
- |
3 |
5 |
16 |
3 |
4,1 |
6 |
Доступ до інтернету |
5 |
- |
1 |
6 |
8 |
- |
3,6 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
1 |
- |
1 |
3 |
20 |
- |
3,9 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
- |
2 |
9 |
11 |
8 |
- |
3,8 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
- |
- |
4 |
7 |
17 |
2 |
4,5 |
10 |
Перспективи професійного зростання |
2 |
1 |
5 |
8 |
9 |
5 |
3,8 |
11 |
Стиль управління характерний для голови суду |
- |
1 |
2 |
9 |
17 |
1 |
4,4 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
- |
- |
12 |
10 |
7 |
1 |
3,8 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
- |
- |
2 |
14 |
14 |
- |
4,4 |
14 |
Дотримання принципів справедливості та обгрунтованності при визначенні посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень |
- |
- |
7 |
11 |
11 |
1 |
4,1 |
15 |
Стиль управління характерний для керівника апарату суду |
- |
- |
3 |
9 |
18 |
- |
4,6 |
16 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
- |
- |
2 |
6 |
21 |
1 |
4,7 |
17 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
2 |
- |
7 |
6 |
3 |
12 |
3,4 |
18 |
Забезпеченість канцелярськими товарами , картриджами, тощо |
- |
9 |
6 |
9 |
5 |
1 |
3 |
19 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
- |
- |
2 |
16 |
11 |
1 |
4,3 |
20 |
Безпека у приміщеннях суду |
- |
- |
3 |
11 |
15 |
1 |
4,4 |
|
Всього |
12 |
17 |
89 |
189 |
243 |
43 |
4,1 |
Таблиця 1.2. Задоволеність суддів умовами праці за 5-бальною системою, де 1 = зовсім не задоволені, 5 = повністю задоволені.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1 |
Робоче місці( наявність автономного робочого місця, стан меблів, освітлення, тощо) |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4,5 |
2 |
Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників проваджень) |
-
|
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
3 |
Комп’ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їх якість) |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
4 |
4 |
Забезпечення літературою та спеціальною пресою |
- |
- |
1 |
2 |
1 |
- |
4 |
5 |
Телефонний зв’язок |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
6 |
Доступ до інтернету |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
5 |
7 |
Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
5 |
8 |
Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання, тощо) |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
9 |
Можливості для підвищення кваліфікації |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
5 |
10 |
Справедливість та обгрунтованість навантаження (справ у провадженні) |
- |
- |
3 |
1 |
- |
- |
3.3 |
11 |
Стиль управління , характерний для голови суду |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
12 |
Відносини у колективі (соціально- психологічний клімат у колективі) |
- |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
3.8 |
13 |
Зручність та комфортність залів судового засідання |
- |
- |
- |
3 |
1 |
- |
4.3 |
14 |
Достатня кількість залів судового засідання |
- |
1 |
2 |
- |
1 |
- |
3.3 |
15 |
Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте безпосередньо (помічник, секретар) |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
16 |
Стиль управління, характерний для керівника апарату суду |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
17 |
Графіки роботи суду ( час початку робочого дня, час обідньої перерви, відпустки, тощо) |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
18 |
Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у позаробочий час |
1 |
- |
- |
3 |
- |
- |
3.3 |
19 |
Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами, тощо |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
3 |
20 |
Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
4 |
21 |
Безпека у приміщеннях суду |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
3 |
|
Всього |
5 |
2 |
8 |
32 |
33 |
|
3.9 |
Таблиця 1.3. Сприйняття колективом правильності та раціональності використання наявних матеріально-технічних ресурсів. Відсоток відповідей на питання «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально- технічного забезпечення суду умови могли бути кращими (тобто - наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)?»
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
В цьому впевнені |
33.3 |
25 |
29.1 |
Таке відчуття виникало досить часто |
23.3 |
25 |
24.1 |
Інколи виникало |
10 |
25 |
17.5 |
Не виникало |
23.3 |
25 |
23.3 |
Важко сказати |
10 |
25 |
5 |
Таблиця 1.4. Оцінка Голови суду працівниками апарату суду.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
- |
- |
3 |
9 |
16 |
2 |
4.5 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
- |
- |
4 |
11 |
13 |
2 |
4.3 |
3 |
Піклується про колектив |
- |
- |
3 |
10 |
15 |
2 |
4.4 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
- |
2 |
2 |
14 |
12 |
- |
4.2 |
5 |
Є добрим організатором |
- |
- |
4 |
12 |
13 |
1 |
4.3 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
- |
- |
3 |
13 |
13 |
1 |
4.3 |
7 |
Забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів Вашого суду |
- |
- |
1 |
5 |
19 |
5 |
4.1 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
- |
- |
5 |
13 |
10 |
2 |
3.8 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
- |
- |
3 |
4 |
20 |
3 |
4.6 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
- |
- |
2 |
15 |
10 |
3 |
4.3 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
- |
- |
1 |
6 |
18 |
5 |
4.7 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
- |
1 |
3 |
12 |
9 |
5 |
4.2 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
- |
- |
1 |
5 |
21 |
3 |
4.7 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
- |
2 |
1 |
6 |
15 |
6 |
4.6 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
- |
- |
3 |
4 |
20 |
3 |
4.6 |
16 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
- |
- |
- |
4 |
14 |
12 |
4.8 |
|
Всього |
- |
5 |
39 |
143 |
226 |
55 |
4.3 |
Таблиця 1.5. Оцінка Голови суду суддями.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш- менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
- |
- |
1 |
3 |
- |
- |
3.8 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
4 |
Має високу професійну підготовку |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
5 |
Є добрим організатором |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
6 |
Користується авторитетом та повагою працівників апарату суду |
1 |
- |
- |
3 |
- |
- |
3.3 |
7 |
Забезпечує належне виконання рішень зборів суддів Вашого суду |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
8 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
3.3 |
9 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
10 |
Користується авторитетом та повагою суддів |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
11 |
Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
12 |
Проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
13 |
Підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
14 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
15 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
16 |
Утримується від отримання подарунків та інших дій, що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4.5 |
17 |
Не втручається у розгляд справ суддями , поважає їх незалежність, ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на них |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
18 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
|
Всього |
9 |
- |
7 |
28 |
27 |
1 |
3.9 |
Таблиця 1.6. Оцінка керівника апарату працівниками апарату.
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
- |
1 |
2 |
13 |
13 |
1 |
4.3 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
- |
- |
3 |
12 |
13 |
2 |
4.4 |
3 |
Піклується про колектив |
- |
1 |
3 |
8 |
16 |
2 |
4.4 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
- |
- |
3 |
11 |
12 |
4 |
4.3 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
- |
- |
1 |
14 |
13 |
2 |
4.4 |
6 |
Є добрим організатором |
- |
- |
2 |
12 |
13 |
3 |
4.4 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
- |
- |
3 |
11 |
14 |
2 |
4.4 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
- |
- |
1 |
14 |
10 |
5 |
4.4 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
- |
- |
2 |
12 |
9 |
7 |
4.3 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
- |
- |
2 |
7 |
16 |
5 |
4.6 |
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
1 |
- |
1 |
6 |
14 |
8 |
4.5 |
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
- |
- |
2 |
12 |
12 |
4 |
4.4 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
- |
- |
11 |
12 |
6 |
4.4 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
- |
- |
- |
7 |
19 |
4 |
4.7 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
- |
- |
- |
7 |
15 |
8 |
4.7 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
- |
- |
- |
9 |
17 |
4 |
4.7 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
- |
- |
- |
4 |
14 |
12 |
4.8 |
|
Всього |
2 |
2 |
25 |
170 |
232 |
79 |
4.5 |
Таблиця 1.7. Оцінка керівника апарату суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Є справжнім лідером колективу суду |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
2 |
Підтримує та впроваджує все нове та передове |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
3 |
Піклується про колектив |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
4 |
Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
3.5 |
5 |
Має високу професійну підготовку |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4.5 |
6 |
Є добрим організатором |
- |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
4.3 |
7 |
Користується авторитетом та повагою працівників суду |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
8 |
Враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень |
- |
- |
- |
1 |
2 |
1 |
4.7 |
9 |
Справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження |
1 |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
2.7 |
10 |
Контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань |
- |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
4 |
11 |
Ніколи не пробує “тиснути” чи іншим чином впливати на працівників апарату з метою їх дій у спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам |
- |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
4 |
12 |
вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та громадськістю |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
13 |
приймає неупереджені кадрові рішення - підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей |
1 |
- |
- |
1 |
2 |
- |
3.8 |
14 |
Підтримує взаєморозуміння з головою суду |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4.5 |
15 |
Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4.5 |
16 |
Є коректним та ввічливим у службових відносинах |
- |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
4 |
17 |
Утримується від отримання подарунків чи інших дій що є не сумісними з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
4.8 |
|
Всього |
6 |
4 |
21 |
21 |
32 |
2 |
4 |
Таблиця 1.8. Оцінка зборів суддів працівниками апарату суду
|
|
Кількість відповідей |
|
|
||||
№ |
Показник |
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
Не відповіли |
Середня оцінка |
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
- |
- |
- |
2 |
10 |
18 |
4.8 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
- |
- |
- |
- |
13 |
17 |
5 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
- |
- |
- |
3 |
8 |
19 |
4.7 |
|
Всього |
- |
- |
- |
5 |
31 |
54 |
4.9 |
Таблиця 1.9. Оцінка зборів суддів суддями
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Цілком ні |
Скоріше ні |
Більш-менш |
Скоріше так |
Цілком так |
||||
1 |
Збори суддів є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування |
- |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
3.8 |
2 |
Збори суддів мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду |
- |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
3.8 |
3 |
Збори суддів в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
3.5 |
4 |
Збори суддів обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату |
- |
- |
- |
2 |
2 |
- |
4.5 |
5 |
Збори суддів визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
3 |
6 |
Збори суддів заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади в даному суді, та керівника апарату суду |
- |
1 |
- |
3 |
- |
- |
3.5 |
7 |
Збори суддів обговорюють питання щодо практики застосування законодавства, розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду України |
- |
2 |
- |
1 |
1 |
- |
3.3 |
8 |
Збори суддів обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування суду і пропонують шляхи вирішення окремих проблем |
- |
1 |
1 |
2 |
- |
- |
3.3 |
9 |
Збори суддів обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування автоматизованої системи документообігу суду |
- |
2 |
- |
2 |
- |
- |
3 |
10 |
Збори суддів скликаються не рідше одного разу на три місяці |
1 |
3 |
- |
- |
- |
- |
1.8 |
|
Всього |
2 |
13 |
2 |
16 |
7 |
- |
3.3 |
Таблиця 1.10. Сприйняття співвідношення позицій Голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Позиції практично завжди не співпадають |
26.6 |
- |
13.3 |
Позиції у більшості випадків не співпадають |
6.7 |
- |
3.4 |
Позиції у більшості випадків співпадають |
46.7 |
- |
23.4 |
Позиції практично завжди співпадають |
20 |
100 |
60 |
Важко сказати |
- |
- |
- |
Таблиця 1.11. Виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента).
Відповідь, частина робочого часу |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Такого не було |
76.7 |
75 |
80 |
До 10 % |
10 |
25 |
17.5 |
11-30 % |
6.7 |
- |
3.4 |
31-50 % |
0.3 |
- |
0.2 |
Більше 50 % |
0.3 |
- |
0.2 |
Не відповіли на питання |
- |
- |
- |
Таблиця 1.12. Випадки виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені посадовими обов’язками (не властивими для посади респондента)
Чиї обов’язкі (види робіт) виконувалися? |
Працівники апарату, % |
Іншого працівника апарату суду |
3 |
Судді (суддів) |
- |
Керівника апарату |
- |
Голови суду (заступника голови) |
- |
інше |
6 |
Не відповіли на питання |
- |
Таблиця 1.13. Праця після робочого дня, або чи доводилося брати роботу додому протягом останніх 12 місяців
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Це відбувалося постійно |
3.3 |
75 |
39.2 |
Досить часто |
13.3 |
25 |
19.2 |
Інколи |
66.7 |
- |
33.4 |
Ніколи |
16.7 |
- |
8.4 |
Не відповіли на питання |
- |
- |
- |
Таблиця 1.14. Пояснення випадків виконання роботи після робочого дня
Відповідь |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно |
- |
- |
- |
Існує нерівномірність розподілу навантаження |
3.3 |
- |
1.7 |
Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто “не встигаємо всі” |
30 |
66.7 |
48.4 |
Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп’ютери тощо) |
- |
- |
- |
Інша причина |
53.3 |
33.3 |
43.3 |
Таблиця 1.15. Характеристика навантаження на суддів (за сприйняттям самих суддів).
Характеристика |
Відсоток відповідей суддів |
Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними) |
- |
Справ не так багато, але деякі з них надто складні |
- |
Справ багато але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду) |
- |
Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 20-30 % більше ніж мало б бути) |
25 |
Навантаження є надмірним |
75 |
Не відповіли на питання |
- |
Таблиця 1.16. Корисність семінарів, тренінгів та інших форм навчання
Характеристика |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
Дуже корисні |
36.7 |
25 |
30.9 |
Скоріше корисні, ніж ні |
63.3 |
75 |
69.1 |
Скоріше не корисні |
- |
- |
- |
Зовсім не корисні |
- |
- |
- |
Семінари, тренінги та інші форми навчання не проводяться |
- |
- |
- |
Не відповіли на питання |
- |
- |
- |
Таблиця 1.17. Негативні характеристики суду працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
6 |
7 |
4 |
2 |
- |
11 |
3.9 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
9 |
6 |
2 |
- |
- |
13 |
4.4 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
12 |
4 |
3 |
- |
1 |
10 |
4.4 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов'язані безпосередньо з розглядом справ) |
9 |
6 |
2 |
- |
1 |
12 |
4.2 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
11 |
5 |
2 |
- |
1 |
11 |
4.3 |
|
Всього |
47 |
28 |
13 |
2 |
3 |
57 |
- |
Таблиця 1.18. Негативні характеристики суду суддями
|
|
Кількість відповідей |
|
|
||||
№ |
Характеристика |
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
Не відповіли |
Середня оцінка |
1 |
Наявність “фаворитів” керівництва, неоднакове відношення керівництва до працівників |
2 |
1 |
- |
- |
1 |
- |
3.8 |
2 |
Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх коментування |
1 |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
2.3 |
3 |
Недостатня чисельність працівників апарату |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
3 |
4 |
Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих доручень чи видів робіт ( що не пов'язані безпосередньо з розглядом справ) |
3 |
- |
- |
- |
1 |
- |
4 |
5 |
Нерівномірність розподілу навантаження(справ) серед суддів через недоліки автоматизованого розподілу |
- |
3 |
1 |
- |
- |
- |
3.8 |
6 |
Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду а не спрощує її |
2 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
4 |
|
Всього |
9 |
6 |
2 |
3 |
4 |
- |
3.5 |
Таблиця 1.19. Характеристики відносин у колективі працівниками апарату суду
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне,ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
- |
1 |
10 |
6 |
10 |
3 |
3.9 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
2 |
2 |
8 |
8 |
6 |
4 |
3.5 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
- |
- |
9 |
10 |
9 |
2 |
4 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
- |
- |
6 |
6 |
16 |
2 |
4.4 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
3 |
3 |
6 |
7 |
1 |
10 |
3 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
- |
1 |
6 |
4 |
14 |
5 |
4.2 |
|
Всього |
5 |
7 |
45 |
41 |
56 |
26 |
3.9 |
Таблиця 1.20. Характеристики відносин у колективі суддями
№ |
Характеристика |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
Не характерне |
Скоріше не характерне, ніж характерне |
Скоріше характерне, ніж ні |
Частково характерне |
Дуже характерне |
||||
1 |
Доброзичливість, коректність, ввічливість |
1 |
- |
1 |
1 |
1 |
- |
2.3 |
2 |
Почуття належності до одного колективу |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
3 |
3 |
Взаємодопомога, обмін інформацією |
1 |
- |
1 |
2 |
- |
- |
3 |
4 |
Шанобливе ставлення до відвідувачів суду |
- |
- |
- |
1 |
3 |
- |
1.3 |
5 |
Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег |
- |
- |
2 |
2 |
- |
- |
2.5 |
6 |
Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації) |
- |
- |
1 |
3 |
- |
- |
2.3 |
|
Всього |
3 |
- |
6 |
11 |
4 |
- |
2.5 |
Таблиця 1.21. Зміни у суді за останні 12 місяців
№ |
Характеристика змін |
Працівники апарату, % |
Судді, % |
Всього, % |
1 |
Особисте навантаження: |
|
|
|
1а |
виросло |
33.3 |
100 |
66.7 |
1б |
не змінилося |
60 |
- |
30 |
1в |
зменшилось |
6.7 |
- |
3.4 |
1г |
не відповіли на питання |
- |
- |
- |
2 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
2а |
покращилися |
10 |
50 |
30 |
2б |
не змінилися |
86.7 |
25 |
55.9 |
2в |
погіршилися |
3.3 |
25 |
14.1 |
2г |
не відповіли на питання |
- |
- |
- |
3 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
3а |
покращився |
10 |
25 |
17.5 |
3б |
не змінився |
90 |
50 |
70 |
3в |
погіршився |
- |
25 |
12.5 |
3г |
не відповіли на питання |
- |
- |
- |
4 |
Відносини у колективі |
|
|
|
4а |
покращилися |
10 |
- |
5 |
4б |
не змінилися |
86.7 |
75 |
80.9 |
4в |
погіршилися |
3.3 |
25 |
14.1 |
4г |
не відповіли на питання |
- |
- |
- |
5 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
|
5а |
покращилися |
10 |
25 |
17.5 |
5б |
не змінилися |
90 |
25 |
57.5 |
5в |
погіршилися |
- |
25 |
12.5 |
5г |
не відповіли на питання |
- |
25 |
12.5 |
Таблиця 1.22. Зміни у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду
№ |
Характеристика змін |
Кількість відповідей працівників апарату |
Кількість відповідей суддів |
Всього |
1 |
Умови праці (якість робочого місця): |
|
|
|
1а |
покращилися |
13,3 |
25 |
19,2 |
1б |
не змінилися |
86,7 |
25 |
55,9 |
1в |
погіршилися |
- |
25 |
12,5 |
1г |
не відповіли на питання |
- |
25 |
12,5 |
2 |
Стан приміщення суду |
|
|
|
2а |
покращився |
13,3 |
25 |
19,2 |
2б |
не змінився |
86,7 |
25 |
55,9 |
2в |
погіршився |
- |
25 |
12,5 |
2г |
не відповіли на питання |
- |
25 |
12,5 |
3 |
Відносини у колективі |
|
|
|
3а |
покращилися |
10 |
- |
5 |
3б |
не змінилися |
86,7 |
50 |
68,4 |
3в |
погіршилися |
3,3 |
25 |
14,2 |
3г |
не відповіли на питання |
- |
25 |
12,5 |
4 |
Організація роботи та управління судом |
|
|
|
4а |
покращилися |
23,3 |
25 |
24,2 |
4б |
не змінилися |
73,3 |
25 |
49,2 |
4в |
погіршилися |
3,3 |
25 |
14,2 |
4г |
не відповіли на питання |
- |
25 |
12,5 |