Електронне звернення приймається на певну електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми.
Кабінет Міністрів постановою від 3 лютого 2016 року № 48 вніс зміни в Інструкцію з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації . Встановлено, що при відсутності системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою Інтернету, засобів електронного зв'язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері .
Електронне звернення приймається на певну електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми , яка розміщується на веб-сайті. Така форма повинна мати графи для зазначення громадянином ПІБ, місця проживання, електронної поштової адреси (відомості про інших засобах зв'язку з ним), викладу суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дати подання звернення. Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на певну електронну адресу або дата заповнення електронної форми і відправки такої форми. Якщо електронне звернення надійшло на певну електронну адресу в неробочий день і час, то датою подання електронного обігу вважається наступний після нього робочий день.
У разі, коли для розгляду електронного обігу по суті необхідно вказати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, які містяться в зверненні, заявнику пропонується звернутися з усною або письмовою зверненням.
Джерело: Сайт "ЮРЛІГА"